Trolling Ala Smartphone Yang Stupid.


Yo warga Peluto semua. Apa khabar lu?

 Siyes gila babi gua da lama tak hapdet blog. Pahal? Biasalah gua kan orang penting kerajaan. Opkos la bizi. Wakaka. K gurau. Gua banyak projek tahun ni. SPM tak lama lagi. Bugima, gua belum hafal periodic table kot. Kk, tak pe, nanti gua rebus buku chemist tu pastu teguk.

Entry kali ni gua bukan nak bercerpen pasal resipi sup buku mahupun makcik tamil yang jual buku kat sekolah gua. Gua nak cerita camna hangpa suma boleh trolling guna phone.

Memula korang pegi beli nombor telipon baru. Yela, kalau nak troll member korang tak kan nak pakai number sama? Kantoi la nanti bengong.

Lepas dah beli korang ikut step kat bawah.

Nak tambah lagi kick korang tulis la RM0.10 kat depan tu. Kasi  horror sikit kat victim korang. Kompom diorang pissed giler babi.

Kalau lu tak suka ngan gua nah hamik gambar IU.

This entry was posted on Sunday 11 March 2012 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Trolling Ala Smartphone Yang Stupid.”

Raz said...

boleh kena heart attack dpt msg camtu!

ayep said...

mau mengamuk satu kg. nak unsubscribe x leh. haha.