Kegilaanku: Kamen Rider


Gua baru sedar yang gua ni dari kecik lagi kemaruk Kamen Rider.

Time kecik2 dulu gua memang gila ketagih kat cite ni. Ade gua ingat lagi yang abah gua pernah belikan belt Kamen Rider Black Rx untuk gua masa birthday gua yang keberapa ntah.


Camni la rupe belt tu. Gua dulu siap buat pose macam KR tu. Pastu gua lompat dari tangga rumah nenek gua. Tak pasal langgar dinding lak. Bugima punye tukang kedai. Katanya boleh Rider Kick. Mungkin power KR gua belum fully develop lagi. Tak pe, gua akan tetap menunggu saat itu.

Gua kalau dibagi can nak jadi KR gua akan pilih nak jadi  KR Blade. Pasai pa? Pasai blade ni cool. Tak macam KR yang sekarang ni. Pelik-pelik sangat gua tengok. Nak henshin pon kene pakai coins la, dua orang gabung jadi satu. Leceh kot gua tengok. Belum sempat nak henshin monster tu da telan lu. Tak macam blade. Blade sempoi je letak belt, sumbat kad, tarik tuas bodo yang ade kat situ.





This entry was posted on Saturday 19 May 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.