Screaming Bloody Murder: Real Edisyun!


Haritu gua pergi Mid Valley. Gua pergi dengan membawa sekeping hati yang lara sebab kutu-kutu semua tak mau join. Yang separuh lagi ada class. Itu gua faham la masalah peribadi. Sambil tu gua terlihat ada makwe korek hidung macam Gurren Lagann punya drill. Bugima tak tipu.

 
Pagi tu pukul 9, gua dah setel bangun pekena sarapan sekali. Lepas tu pekena lagi The Binding of Isaac. Game gua baru beli. Jilaka game ni addictive nokhare. Tup-tup dah dalam pukul 11.30 tu gua plan nak keluar. Tiba-tiba member gua pulak kasi tau ada class english melalui pesbuk. Lu jangan tak tau. KMB ni maju babi. Mana main pergi class bagai ni. Kami belajar melalui pesbuk, seiring dengan wawasan 2020. Gua pun dah tensen, gua dah siap bagai ada lak kelas. Gua pun buat stone gua, report dekat teacher yang gua hadir kemudian sambung main game. Setel kelas baru gua gerak.

Hajat gua yang sebenarnya nak cari seluar. Tapi bila dah sampai Mid, gua stret pergi Rock Corner, sebab gua yakin yang kedai ni tidak akan mengecewakan gua. Gua stret pergi ke seksyen International Artist, hurup S. Cari-punya cari dalam 10 minit gitu gua dah mula hampa. "Babi, tahun lepas gua cari brader tu kata tak ada stok. Takkan tahun ni pun tak ada stok? Kemak," monolog dalaman gua. Gua try lagi cari, kali ni gua naikkan pandangan gua pulak. Zuppp, terpancar cahaya album yang gua dah cari selama beberapa tahun ni.

Tanpa membuang masa gua pun sambar album tersebut. Gua dah tak fikir apa masa tu. Fikir nak bayar je. Tak kira ada makwe mix cainis pakai spek berbaju kurung nak beli sekali masa tu kemudian jadi macam scene cerita jepun sama-sama minat lepas tu bercinta ke gua tak peduli. Gua stret ke brader cashier dan bayar. Fucking wort it bro. Lama dah gua cari. Last yang ada dekat situ. Agaknya la.

Lepas tu gua sambar sekali album Massacre Conspiracy - Lost Holocaust. Sebab gua pun dah lama tak beli album ni. Lu mana faham bro. Lu tak rasa puasnya bila beli album band yang lu minat. Lu pun minat Najwa Latip je. Gua sebenarnya nak cari album Butterfingers. Tapi yang ada pun album Kembali dia. Gua nak 1.2 milligram. Baru grungy baq ang. 


Nota Kaki: Ada tak makwe-makwe minat Sum 41? Atau Butterfingers ke? Jom date.

Nota Kaki Kaki: Sapa ada jumpa album 1.2 Mg tu kasi tau gua. Album compilation dia pun okay gak kalau jumpa. 

This entry was posted on Sunday 2 March 2014 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.