Selamat Hari Raya Minal Aidin Wal Faizin.

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia.

Ape khabar sume? Lama gak kan aku tak update blog ni. Huhuhu. Rindu gak. Besela aku duk hostel. Tak banyak masa nak ngadap pc update. Hahaha watlek. 

Da dekat sebulan da kita berpuasakan? Cepat je masa berjalan. Syawal pon da nak menjelang tiba. Aku duk kat hostel tu punya la excited hari jumaat tu. Hahaha. 

Kat sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin, Minal 'Aidin wal-Faizin. Aku nak memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kat sume kalau aku ada buat salah ke, blog post aku buat korang terasa ke. Hahaha. Memang saja nak buat korang terasa pongss. Haha gurau2.
Anyway Selamat Hari Raya lagi sekali. Sapa2 yang kenal aku tu jemput la datang rumah.



This entry was posted on Sunday 28 August 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.