Apekejadah?



Okay gua admit yang gua da lama tak update blog gua. Gua bizi la, banyak game gua nak main, Cabal la, Dragonica, osu, Dragon Nest, COD, Team Fortress 2, Left 4 Dead. Wadefak? Nak tengok anime lagi. Wadefak lagi skali. Semalam lak gua teman member gua pegi beli tiket bas, dia nak balik Kelantan. Wadefak square punye. Alang-alang nak pergi situ, gua sambar satu seluar ragbi, brand Gilbert. Bukan Paul Gilbert la bahangong, itu guitarist. Korang tau tak yang barang ragbi ni adalah barang paling haram jadah susah nak carik kat malaysia. Bukan susah sikit, susah gila babi pink punya. Dah la susah nak carik, mahal lak. Dem, lari bajet gua bulan ni.

Weyh gua lari topik ni, ekceli, gua bukan nak cerita pasal ragbi ke apa, yang tu gua story lain punya entri la. Gua nak cerita pasal analytic gua ni.


Ape ketahian sungguh? Sejak bila blog gua buat collection taik telinga? Bongok.

This entry was posted on Wednesday 7 December 2011 and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.