No No No No Nokharom!


Barai la hari ni.

Gua penat gila babi lepas kenduri semalam. Tapi sempat juga perkena CSO seround-dua. Hari ni mood nak study gua mendap sikit. Penangan kenduri semalam tak habis lagi la kot. Gila tak gila dari pukul semalam 8 pagi gua da start kerahan tenaga, sampai ke tengah malam. Malam sebelum tu pula gua layan Dota 2 untuk kali yang terakhir sampai 3 pagi. Boleh tahan juga 'kick'nya juga pakai SF ni.

Hari ni family gua lak keluar. Bosan lak stay rumah sorang-sorang. Kalau tak biasa time-time macam ni gua terngah bergasak ngan adik gua. Asyik kacau gua je. Dari tadi gua dengar lagu band Estrella ni. Feeling gak.

Yang ni pun barai gak. Bluetooth dongle gua rosak, barai tak boleh pakai. Nokharom sungguh. Kata gua secara monolog dalaman.

Dalam kebosanan gua cari-cari gak cara nak kasi hilang boredom ni. Nak main game, gua da delete banyak game. Fak. Nak layan kopitiam, /k/ lak tak banyak topic yang menarik. Jadi gua putuskan untuk mencari video-video viral, fail dan sewaktu dengannya.

In the end gua jumpa video ni. Nah layan. Go bawah.


No no no no nokharom @$$&^&*(@!%^& #$%^
Gila babi comel gua tengok. Memang sesuai untuk kutu-kutu gua yang tengah garu kepala SPM da nak dekat. Tak lupa juga dengan kutu Pasum gua yang pergi tuition tu. Harap dia tak melencong la pergi cc. Amin.
No~zo no~zo nozomi~!
kamu to FUNYAN FUNYAN FUNYAN NYAN NYAN FUNYAN

Arghhhh!

This entry was posted on Sunday 14 October 2012 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “No No No No Nokharom!”

Hotak ang kutu said...

awat asyik ak je kena?haha.aku akan buktikan walaupun ak gi cc spm ak 9a.\v/