Screaming Bloody Murder



Pagi tadi gua jalan-jalan kat Jusco Maluri nak cari jam baru. Jam lama gua dah barai. Cilaka tali dia putus. Ingatkan boleh tahan la lagi 5 tahun. Padan muka gua suka sangat libas orang guna jam. Damshyt.

Lepas gua jalan-jalan sepuluh minit gitu gua singgah kedai jam ni. Usha-usha boleh tahan gak harga. Gua pun angkut la satu jam jenama kalkulator ni. Boleh tahan kacak gak jam ni.

Selesai beli jam tu gua singgah lak kedai Speedy nak tengok-tengok album cambest. Gua nampak lak album Bunkface. Boleh tahan gak kau Rm29.90 cilaka mahal. Tapi gua minat.

Gua letak dulu seraya mencari album Sum 41, Screaming Bloody Murder. Lama dah gua berkenan kat album ni. Band ni pun memang champion, lain dari yang lain kick dia. Cari punya cari dalam 10 minit tak jumpa-jumpa gak. Ah sial. Confirm tak de.

Last-last gua angkut album Bunk Not Dead je. Sape-sape ada information pasal album Screaming Bloody Murder tu halo-halo gua. On the spot gua mengadap.
Ni album dia.Siap ada gambar Hitler lagi kat dalam.


Nota Kaki: Yang gambar paling atas tu bukan final product menstrual cycle ye.

This entry was posted on Sunday 28 October 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Screaming Bloody Murder”

Unknown said...

Aku dah angkat lama dah. kat speedy tu ada. angkat yg international edition 45.90

ayep said...

Aku da godek-godek kat tempat tu x jumpa2 gak. Yang banyak k-pork dgn bieber. wadafak.

Unknown said...

dah habis la kot

ayep said...

ye la kot. Frust aku. punya lah semangat nak beli lepas dengar lagu jessica kill dgn skumfuk. memang champion.