Sweet Sungguh Kamu



Gede gede gede gede!

"Stesen seterusnya, Batang Benar. Next station Such A Dick  Batang Benar"
Gua dalam perjalan pulang ke rumah dari kampung gua. Sambil duduk bersebelahan makwe gua, gua pun memerhati pemandangan luar. Nampaknya gua dah sampai dekat station Batang Benor rupanya. "Tak lama lagi sampai la rumah ni," monolog gua. 

Masuk sepasang kekasih menaiki KTM komuter. Keadaan komuter yang agak penuh itu menyebabkan mereka berdua terpaksa memilih untuk berdiri di lokasi yang pada gua sangat "strategik", iatu di hadapan gua. "Shit," kata gua kepada makwe gua.

"Tak apalah, tak jauh lagi perjalanan ni," tegas gua lagi. Pasangan tersebut mempunyai rupa yang sangat secocok, ibarat pinang dibelah dengan kapak. Tapi gua berfikiran positif, asalkan mereka bahagia gua pun tumpang bahagia sekali. Lastas gua pun mengenakan earphone sambil memasang mp3 gua. Lagu yang ke udara ketika itu ialah Yousei Teikoku - Kokou no Souse. Memang kena dengan mood waktu tu.

"Mama, mana phone Papa?" tanya lelaki bermuka jebon kepada kekasihnya. "Ntah la Papa, Mama pun tak tahu. Papa guna la phone Mama dulu, ada kat dalam poket Mama ni," jelas kekasihnya yang bermuka peah.
Sambil menahan dugaan untuk muntah, gua menggagahkan diri untuk memerhatikan tingkah laku pasangan tersebut.

Secara tidak diduga lelaki tersebut dengan slumbernya meraba ke serata alam perempuan tersebut.
"Pfftttfft!" hampir tersembur gua dibuatnya. Perempuan tersebut dengan rasa geli-geli merelakan kekasihnya meraba sambil berkata, "Eh geli lah, jangan la  open sangat."

Gua memang dah tak tahan tengok, nasib baik stesen gua dah sampai. Gua menggagahkan kaki untuk keluar daripada komuter tersebut bersama makwe gua dan terus pulang ke rumah. 

Gila kentang betul couple tu. Dah la huduh, main raba-raba depan gua lak tu. Bengap betul la. Kot ye pun cari la seat paling isolated kalau nak buat maksiat tu. Kan dah gua kena tempias dosanya sekali. Tahi perangai.

This entry was posted on Tuesday 15 January 2013 and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.