Marabahaya Bahagian Dos



Sambungan dari sini....

Tengah duk register gua ada terusha makwe ni. Gua tengok pahal tudung dia kasi angkat tinggi sangat. Gua  dah saspek dia mesti pakai push-up.

Bila budak-budak pukul 9 kuar gua ada jumpa dengan member Sesta gua dulu. Ada nasrul, budak ni amik ekonomi. Zulhaziq, dia ni pro ragbi. Ajim, pro dota ni, kau jangan main-main, dia amik engineering, dan lagi seko ada Baby, amik engineering gak.

Setel sembang kering dengan mereka, gua pun masuk dewan dengan Wafi. Betapa gua bersyukurnya yang dewan tu dipenuhi dengan partikel-partikel aircond yang mendinginkan badan gua sekaligus mengelakkan lecak berleluasa.

Usai diberi taklimat oleh akak pakai blazer tu, gua pun mula menjawab ujian iq tu. Soalan dia ada celaka la juga sikit. 50 soalan bi, 50 soalan bm, 1 essay menceritakan apa yang lu lihat pada diri lu 5 tahun lagi. Gua bukan tuhan boleh tau masa depan la weh!

Berlandaskan dengan guideline yang member pukul 9 gua kasi tadi, gua buat soalan bm dulu. Memang menguji iq sungguh, tapi gua masih menten steady. Setel soalan bm, gua beralih pula pada essay. Yang ni gua tipu je cakap gua jadi Fuhrer lepas tu gua mengamankan Middle East dan Jews tinggalkan Palestine.

Masuk soalan bi dah start celaka pekat. Muka gua ni muka enterprise apa nak tanya pasal entrepreneur? Nasib masa satu jam tu gua manfaatkan untuk semua soalan tu. Takde satu pun tertinggal.

Keluar je dewan gua dengan Wafi gelak-gelak. Kami pun membawa haluan masing-masing. Gua rasa iq gua ada la naik dalam 0.157% lepas jawab test tu.

 Sampai rumah gua layan Dota seround-dua dengan Pamie. Dia ni bagus, tapi masih banyak yang perlu dipelajari.


 Satu yang gua tak puas hati kenapa para pub player masih lagi bengap sangat nak pilih carry lagi sedangkan gua dah random Void. Hard carry tu bahangong. Hard carry! Valve kena mengambil serius hal  ini.

This entry was posted on Wednesday 17 April 2013 and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.