Sem Break = Sem Berak?

Cute Poop
*Lagu mekdi berkumandang*
Tanggal 25 hari bulah seblas dua kosong satu tiga, maka berakhirlah semester 1 bagi pelajar tahun 1 Kolej Mara Bahaya Banting. Tarikh tersebut amat bermakna yang menjadi titik-tolak heartbreaking, depression, suicide, massacre dan mungkin juga genocide bagi seluruh pelajar tahun satu yang baru je menyetelkan peperiksaan akhir semester 1. Babi banyak betei 1 nya.

 Kertas terakhir pada hari tersebut merupakan kertas Matematik tingkat stendet dan Matematik tingkat tinggi. Berakhirnya kertas terakhir pada hari tersebut, pelajar KMB telah sepakat membawa berkat untung berkabung mengenangkan soalan yang susah noharom. Tapi bak kata pepatah, selepas hujan there is rambo. Berakhirlah sesi pembelajaran bagi semester 1. Semua gembira.

Tapi, ku sangkakan panas berpanjangan, rupanya gerimis, rupanya gerimis, mengundang ang ang ang~ Terhenti lamunan, bila ku dikejutkan, seronokku dipimpin pergi oleh JPAM noharom. Seronok kami tak panjang. Cuma beberapa hari sahaja. Kami terpaksa menjalani Kursus Tamat Latihan  JPAM yang diadakan di perkarangan Kolej Mara Banting. Memang silap la lu buat dekat situ. Dorm dekat, takyah pi tidoq dekat dorm, tengok movie. Heh. 

Dah setel kursus noharom tu baru boleh balik. Gua balik lewat petang sikit sebab parents gua pi kenduri kahwin cousin aku. Bogima JPAM punya pasal gua miss kahwin dia. 




Nota kaki: Yang paling gua tension brader JPAM kering botak tu. Fuaaarrkk!

This entry was posted on Tuesday 10 December 2013 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.