Gitar Gua.


Assalamualaikum semua. Sihat?

Dah lama gak gua tak hapdet  blog ni kan? Well biasalah, gua bizi lak kebelakangan ni. (Apa yang bizi pon gua tak tau la)

Kay, hari ni gua nak story pasal gitar gua.


Ni gitar gua. Lawa tak? Hahaha.
Gitar ni arwah abang angkat gua yang kasi. Masa tu gua darjah-darjah lagi. Tau nak gitar jer. Main bukan reti pon. Pastu tahun lepas gua baru ada feel nak main gitar. Bila gua bukak je bag tu gua da perasan yang tali E ngan tali B gua da putus. Awww shit. Pastu gua belek-belek sikit tengok fret board dia ok lagi. Tapi dah berhabuk. Pastu gua nak usha kat bridge lak. Bila gua nak usha je gua da rasa lain macam. Darah gua berderau. Bulu roma mula meremang. Rupa-rupanya bridge tu da terangkat. Bugima. Lama sangat tak tukar tali cam ni la jadinya. Gua baru je nak goreng lagu Cromok.

Sekarang adik gua pulak bising nak gitar ni.

Tak pe. Lepas ni gua nak kumpul duit nak beli gutar ni.

Gua minat gitar ni sebab nama dia sama dengan awek gua.

Kchow.

Nah ni gambar awek gua. Semalam baru declare.



Lawa kan.

This entry was posted on Monday 21 November 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.