Adakah Gua Vampire?






Gua rasa pelik. Gua terlebih suka gelap daripada terang.

Kalau gua duduk dalam kelas, gua cuba sedaya-upaya tak nak kena cahaya matahari.

Kalau gua main hoki time terik, performance gua drop.

Kalau gua main bola tampar time panas, gua tak boleh dig.

Bila main rugby time matahari terpacak, gua jadi biol, tak berapa nak tackle.

Stadi kat rumah pon mesti time malam. Kalau time siang gua tutup tingkap, tarik langsir.

Masa tidur gua pastikan gelap gelita.

Gua rasa memang umat akhir zaman ni memang suka sangat dengan gelap kot..? Demmm.

Sekian. Gua sebenarnya tak ada idea ni.

Kat luar tu jerebu. Dah berapa hari gua batuk macam setan.

 

This entry was posted on Wednesday 1 August 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.