Selamat Hari Raya Aidilfitri


Hari ni 29 Ramadhan. Kalau malam ni ada uncle tu cakap ahad raya maknanya hari ni last kita puasa.

Dikesempatan ini gua ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri bagi umat Islam di seluruh dunia. Gua nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau gua ada buat salah silap, terkasar bahasa dan terbuat lu orang kecil hati.

Raya nanti jemput la datang rumah gua. Nak alamat pm. Hehe.

Gua akhiri coretan hari ini dengan sebuah syair.

Mula syawal dengan DROP-KICK yang lawa, RUCK ramai2 depan rumah orang, SWING kuih raya jangan pulun sorang, PUNT air kat member kalau tercekik, jangan KNOCK-ON takut tumpah, pergi CORNER FLAG bila nak ambil duit raya, kalau member potong line TACKLE SOLID, terima duit raya macam TRY yang power, sempurnakan dengan CONVERSI0N yang mantap(ckp tenkiu).. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin...

Minal 'Aidin wal-Faizin.

This entry was posted on Saturday 18 August 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.