Header baru ayepStatik

cuba,let's, try, something, new, baru, benda, header, baru. you, tak, suka, you keluar, ayam, neelofa

Salam y'alls, and for the non-muslims, good day sir. As you you all can see at the top of my blog that I have changed the header. Yay me. This would be my new header from now on.


Okay gua tukar balik bahasa Melayu, bahasa ibunda ku, tanah tumpahnya darahku! Gua sebenarnya memang dah lama cadang nak tukar header tu pasal tiap kali gua tengok je mesti nampak tak matang. Dem. Tapi tiap kali gua nak tukar je gua tak jumpa mana natang button edit headernya ha. Gua dah siap prepare seketul header tu dekat setahun lepas. Yang tu pun gua tengok balik carca marba bercampur kebudak-budakan. Heh, noharom. 

Tapi hari ni gua tak tau pasaipa tetiba gua boleh dapat hidayah untuk mencari natang button edit tu. Mungkin hijab terhadap natang tu terbuka kot. Gua pun pergi kat page edit layout, pastu gua pun duk belek-belek, pasaipa dia tak ada button. Zuuuppp, dapat ilham, "Gua rasa button noharom ni tersorok kat tepi sikit tu kot," gua bermonolog seraya menekan button "Alt" kemudian menggunakan scroll tetikus gua untuk mengecilkan segalanya. "Hah tuuudia! Nampak dah kepala bayi," kata gua ketika terlihat huruf "e" berwarna biru.Gua pun buat muka sempo terus tekan natang tu, baru lah keluar page untuk tukar header. Lega gua.

Gua sekarang ni kurang buat entry bukan sebab malas ke apa. Gua tak ada benda nak cerita kot. Duduk rumah tak ada menda nak story. Ke lu orang nak gua cerita pasal Dota, Borderlands 2, gua main gitar dan game-game online serta menatang yang sewaktu dengannya? Tunggu gua dah sambung stadi mungkin banyak sikit isi serta olahan cerita yang bakal gua taip. 

Sekarang pukul 12 lebih gua taip natang ni. Dota malas lak nak main harini. Gua dengar lagu GSM - Pancaroba ni teringat lak dekat member gua Zul Lipan yang gua sama-sama nyanyi dekat kantin sekolah sambil usha Cikgu. 


This entry was posted on Sunday 19 May 2013 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.