Akhirnya Apesal.com Luluskan Permohonan Aku.


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.


Tadi aku check Nuffnang punya analytics nak tengok berapa viewers blog aku ni. Fuhhhh. Punya la tekejot berok aku bila tengok unique viewer banyak semacam je. Biasa ciput jer ni banyak pulak, sape tak tekejot. Pastu aku tengok la referrals sebab nak tengok dari mana datangnya viewer banyak-banyak ni.

Rupa-rupanya viewers yang banyak tu datang dari Apesal.com. Aku pon mula pikir yang diorang ni dah approve ke aku? Aku pergi la bukak email yahoo aku. Pastu aku jumpa email ni.

Wooooohooooo. Dah apppppprrrooveee. Haha. Over-reacted sikit.


Pastu aku pon gi la login pastu tepek la entry-entry aku dalam website tu.

Bai de wei. Korang tau ke Apesal.com tu apa?
Apesal.com merupakan Apesal.com merupakan salah satu projek bagi blogger-bloger malaysia. Wujudnya platform sebegini dapat membantu blogger mandapatkan trafik dan perkongsian informasi dengan mudah. Konsepnya mudah, korang bagi banyak trafik kepada mereka, lagi banyak trafik korang akan dapat. Sehingga 300%. Banyak tuh.
Kalau korang berminat, boleh la usha-usha kat website ni, http://www.apesal.com/
Sekian.

Kthxbai. Salam.

This entry was posted on Friday 7 October 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.