Otak Nak Aku Biol Sekarang Ni.

Semalam, aku lepak-lepak ngan member aku, pastu ade la benda biol yang dia buat. Sekarang ni otak aku pulak jadi biol bila pikir balik. Grrr.. Apa kau buat daa.

Kang tak pasal-pasal ada gaduh lak. Adoi, malas aku nak fight-fight ni.(walaupun gua tau gua ni seorg fighter yang handal. Hahaha.)

Kay otak aku da kelaut. Pastu idea sume lari. Sapa-sapa kasi aku idea nak wat entry. Cam bangsat da feeling gua sekarang.

P/S: Nak jerit cam John Cena la. Demm la kau mamat. Ingat lu wrestler gua takut. Lahanat.

Kthxbai. Salam.


P/S lagi skali: Sekarang ni gua tengah screaming lagu Avenged Sevenfold sambil tiru gaya M. Shadow. Sat gi mak gua pulak screaming kat telinga gua suh senyap.

This entry was posted on Wednesday 19 October 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.