Eh Tak De, Saya Tak Pakai Phone.


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.


Masa aku pom 3 aku ada la pergi satu bengkel PMR. Pastu ada satu pengalaman yang haram hampeh nak mampos. Meh aku story-mory kat korang.

Kay, camni. Aku masa tu  aku pergi bengkel PMR dengan member-member aku, bengkel tu dua hari jer. Tapi balik hari. Nak di pendekkan cerita, member aku ni ada minat kat sorang minah ni. Tapi ni ha problem dia. Dia tu malu gampang tahap hanjeng kena belacan. Dah tahu malu tapi nak number minah tu jugak. Adoi cipotle sungguh perangai beliau ni. Oleh kerana aku ni seorang member yang prihatin, aku dengan sorang lagi member aku pergi la try nak dapatkan number minah tu.

Minah tu tengah duduk dekat tangga dengan member dia. Ekceli dia tengah cakap dalam phone, so kitorang tunggu la dia abis cakap. Pastu member aku ni pon cakap la kat dia, "Hi, ada member saya ni nak kenal ngan awak, dia nak number awak boleh?" Pastu minah tu pon jawabla dengan perasaan kerek dan butthole yang mengembang, "Err sorry, saya tak ada phone". Dengar je dia cakap camtu aku terus masuk line, "Agak-agak apa yang kau tengah pegang tu? Botol air ke public phone?" Aku mula-mula ingat nak blah dah. Tapi member aku tak puas hati, dia nak gak number minah tu. In the end minah tu cakap takleh kasi la, tak nak kenal la, hape la. Demsyik nya minah. Kerek cam ayam kena sabung. Harap muka je lawa. Nak tipu pon realistic la sikit. BUNGUK. Buat malu je aku follow member aku tu.

Aku ngan member aku pon blah la dari minah tu dengan perasaan yang agak bengkek. Yang lagi syok member-member aku yang nyorok kat belakang dinding boleh gelak-gelak kat kitorang. Ma shi vai sungguh depa ni.

Moral of the story: Haram lepas ni kalau nak number awek gi mintak sendiri. 

Kthxbai. Salam.

Jana pendapatan melalui Twitter, Facebook mahupun Blog di sini.

This entry was posted on Wednesday 12 October 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.