Aku dan aku.


Salam 1 Malaysia.
Untuk entry pertama ni, aku nk bagi intro pasal diri aku. Yela, bak kata orang, tak kenal maka tak cinta. Hahaha. Okay, nama penuh aku Muhammad Arief Daniel, korang boleh panggil aku Ayep, pasal tu la nama yang kawan2 sekola aku panggil. Aku lahir pada 11.8.1995 kat Hospital Besar Seremban. Den orang nogori tau! Hahaha. Umur aku sekarang baru 16 tahun. Muda lagi ni. Tahun depan amik SPM =,=. takot baaii. Aku tiggal kat Bukit Jalil, KL tapi sekolah kat Perak yang berada kat tengah ladang sawit. Aku tak nak jadi budak sawit weyh! Duduk kat asrama ni. So sebulan sekali je boleh balik. Ok ar. sampai sini jela entry first aku. Kalau aku cerita panjang2 pon bukan korang nak baca kan.
kthxbai. salam

This entry was posted on Monday 6 June 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Aku dan aku.”