Sebab Aku Tak Berapa Suka Pergi Cyber Cafe.

Salam 1 Malaysia.
Dulu time pc aku rosak aku suka sangat duk melepak kat tempat ni. Tak der duit pon aku pergi gak. Kengkadang tu sampai berjam2 aku duduk kat situ. Biasanye lepas jer balik skola aku akan terpacak kat situ sampai dekat maghrib. Huhuhu. Terok nye aku ni. (Adik2 kat luar sana! Jgn ikot perangai ni. Kalau duk kat luar time maghrib nanti leyh kne sorok ngan antu kopek. hahaha)
Tapi tu dulu. Time pc aku kong. Skang ni bila pc da ok jgn harap aku nak main kat situ. Hahaha.
Antara sebab aku tak suka g cc adalah :-

1. Bazir duet.
Aku sekali main kat cc mau dalam 3 jam. Pastu 1 jam lak dlm 2 hinggit. Tak ke da 6 hinggit sehari. Tu baru hari sekolah. Kalau time cuti? Lagi rabak poket aku.

2. Bazir masa.
Lame woo kalau aku da terpacak kat cc.

3. Bising cam haram. 
Kalau cina2 main cc mesti korang tengok memekak je keje dorang. Kejap2 DENY WEY!!! L** J***. M* C* B**. GO MID!!! dan macam2 lagi la akan keluar.

4. Tenet laju sikit dari siput sedut.
Aku nak tunggu browser nyer loading pon da rasa cam tunngu skola nak abes. haha.

5. Game tak patch
Ni masalah yang paling aku benci kat cc. Game diorang selalu tak patch. Aku punyer la bersemangat nak men game tu. Pastu tengok2 x patch lagi. Hancur harapan jadi debu2 berterbangan. Sampai 1 tahap aku sendiri yang suh tokey tu update. Menyirap aku. Huhuhu. Ape punyer tokey cc daa. Da tau nak bukak cc. Keep up la dgn game punyer update. Tak de la budak2 yang datang nak main game tu frust menonggeng. Sian diorang. Datang penuh ngan harapan tapi bila nak main, tengok game tak patch lagi.

Kthxbai.

This entry was posted on Friday 24 June 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Sebab Aku Tak Berapa Suka Pergi Cyber Cafe.”

Ahmad Uzair said...

kalau cc kt bandar.cina go mid...cb..
kalau cc kt kampung..weh dia kat belakang..beli ak47...beli flashbag...haha

sabree hussin said...

dulu aku tak mampu nak ada pc/laptop aku sendiri, boleh la aku lepak cc.. sekarang tak lagi

ayep said...

@uzair yang ni aku setuju. hahaha.
@sabree aku dulu time x de pc pon cam kaw la. huhuhu.