Team Fortress 2

Salam 1 Malaysia.
Okay! Kali ni aku nak cite pasal game favorite aku, Team Fortress 2 atau nama singkatan TF2. TF2 ni adalah game tembak2 macam CS ngan SA multiplayer yang dibangunkan oleh valve coperation. Game ni merupakan sekuel bagi game TF Classic yang graphicnye 2x5 je cam Half-life lama. Sama je cam CS, ada 2 team bertanding untuk mencapai sesuatu objektif.

Yang aku suka sgt pasl game ni adalah class yang unik. Ada 9 class yang boleh korang main, dan setiap satu memiliki senjata dan kebolehan yang unik. Pastu graphic game ni gak lawa, korang leyh tgk kepala, badan, kaki tangan sume meletup dlm game ni. Korang gak leyh dapatkan senjata baru dengan beli online, dapat masa main ataupun trade ngan orang lain.

Class yang aku suka main dalam game ni adalah :-
1. Pyromancer: Bakar orang sampai rentung pastu kapak paler.
2. Sniper: Duk jauh2 pastu.... BOOOOOMMM!!! HEADSHOT!!
3. Soldier: Guna RPG letupkan badan orang lain.
4. Engineer: Keje senang je, build sentry, build teleporter pastu duk diam2.

Korang leyh beli game ni da website steam tak pon beli la kat mana2 kedai game yang ada jual.
Kay sampai sini sajalah cite aku pasal game ni. Kat bawah ni aku tepek sket gamba.
kthxbai.salam

This entry was posted on Friday 10 June 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.